《入雄心菩薩行論》第九品 智慧品(六)
བྱང་ཆུབ་སེམས་དཔའི་སྤྱོད་པ་ལ་འཇུག་པ།
《入雄心菩薩行論》
第九品 智慧品(六)
སེམས་མེད་པ་ལ་མཆོད་བྱས་པས།། ཇི་ལྟར་འབྲས་བུར་ལྡན་པར་འགྱུར།།
對於無心者供養 云何能得具足果
གང་ཕྱིར་བཞུགས་པའམ་མྱ་དན་འདས།། མཚུངས་པ་ཉིད་དུ་བཤད་ཕྱིར་རོ།།
故而今住或涅槃 等同功德經已宣
ཀུན་རྫོབ་བམ་ནི་དེ་ཉིད་དུའང།། རུང་སྟེ་དེས་འབྲས་ལུང་ལས་ཡིན།།
世俗諦或究竟供 佛言皆能生其福
དཔེར་ན་བདེན་པའི་སངས་རྒྱས་ལ།། ཇི་ལྟར་འབྲས་བུར་བཅས་པ་བཞིན།།
喻供真實覺綻佛 如是能獲等同果
བདེན་པ་མཐོང་བས་གྲོལ་འགྱུར་གྱི།། སྟོང་ཉིད་མཐོང་བས་ཅི་ཞིག་བྱ།།
諦義現見堪解脫 空性現見有何義
གང་ཕྱིར་ལུང་ལས་ལམ་འདི་ནི།། མེད་པར་བྱང་ཆུབ་མེད་པར་གསུངས།།
佛言故宣此道謂 若無淨入菩提無
གལ་ཏེ་ཐེག་ཆེན་མ་གྲུབ་ན།། ཁྱོད་ཀྱི་ལུང་ནི་ཇི་ལྟར་གྲུབ།།
倘或大乘未成立 汝之教言云何成
གང་ཕྱིར་གཉིས་ཀ་ལ་འདི་གྲུབ།། དང་པོ་ཁྱོད་ལ་འདི་མ་གྲུབ།།
二者皆共承許此 汝於初時亦未許
རྐྱེན་གང་གིས་ནི་དེར་ཡིད་ཆེས།། དེ་ནི་ཐེག་ཆེན་ལ་ཡང་མཚུངས།།
依何緣由此確信 大乘經典亦等同
གཞན་གཉིས་འདོད་པས་བདེན་ན་ནི།། རིག་བྱེད་སོགས་ཀྱང་བདེན་པར་འགྱུར།།
二許如若成事實 能知豈不亦成實
ཐེག་ཆེན་རྩོད་བཅས་ཕྱིར་ཞེ་ན།། ལུང་ལ་མུ་སྟེགས་པ་རྣམས་དང།།
大乘因現辯爭故 佛言曾有眾外道
ལུང་གཞན་ལ་ཡང་རང་གཞན་དག།། རྩོད་བཅས་ཡིན་ཕྱིར་བྱར་འགྱུར།།
餘部亦有自與他 若有辯爭咸應捨
བསྟན་རྩ་དགེ་སློང་ཉིད་ཡིན་ན།། དགེ་སློང་ཉིད་ཀྱང་དཀའ་བར་གནས།།
佛教根本為比丘 比丘亦是難安立
སེམས་ནི་དམིགས་དང་བཅས་རྣམས་ཀྱི།། མྱ་ངན་འདས་པའང་དཀའ་བར་གནས།།
心具執著所緣境 涅槃亦復難得證
ཉོན་མོངས་སྤངས་པས་གྲོལ་ན་དེའི།། དེ་མ་ཐག་ཏུ་དེར་འགྱུར་རོ།།
煩惱遠離即解脫 無間頃刻成如是
ཉོན་མོངས་མེད་ཀྱང་དེ་དག་ལ།། ལས་ཀྱི་ནུས་པ་མཐོང་བ་ཡིན།།
無有煩惱此些也 宿業力量猶能見
持明仁增塔欽新譯
持明仁增塔欽 https://chihming8.blogspot.com/
《入雄心菩薩行論》
第九品 智慧品(六)
སེམས་མེད་པ་ལ་མཆོད་བྱས་པས།། ཇི་ལྟར་འབྲས་བུར་ལྡན་པར་འགྱུར།།
對於無心者供養 云何能得具足果
གང་ཕྱིར་བཞུགས་པའམ་མྱ་དན་འདས།། མཚུངས་པ་ཉིད་དུ་བཤད་ཕྱིར་རོ།།
故而今住或涅槃 等同功德經已宣
ཀུན་རྫོབ་བམ་ནི་དེ་ཉིད་དུའང།། རུང་སྟེ་དེས་འབྲས་ལུང་ལས་ཡིན།།
世俗諦或究竟供 佛言皆能生其福
དཔེར་ན་བདེན་པའི་སངས་རྒྱས་ལ།། ཇི་ལྟར་འབྲས་བུར་བཅས་པ་བཞིན།།
喻供真實覺綻佛 如是能獲等同果
བདེན་པ་མཐོང་བས་གྲོལ་འགྱུར་གྱི།། སྟོང་ཉིད་མཐོང་བས་ཅི་ཞིག་བྱ།།
諦義現見堪解脫 空性現見有何義
གང་ཕྱིར་ལུང་ལས་ལམ་འདི་ནི།། མེད་པར་བྱང་ཆུབ་མེད་པར་གསུངས།།
佛言故宣此道謂 若無淨入菩提無
གལ་ཏེ་ཐེག་ཆེན་མ་གྲུབ་ན།། ཁྱོད་ཀྱི་ལུང་ནི་ཇི་ལྟར་གྲུབ།།
倘或大乘未成立 汝之教言云何成
གང་ཕྱིར་གཉིས་ཀ་ལ་འདི་གྲུབ།། དང་པོ་ཁྱོད་ལ་འདི་མ་གྲུབ།།
二者皆共承許此 汝於初時亦未許
རྐྱེན་གང་གིས་ནི་དེར་ཡིད་ཆེས།། དེ་ནི་ཐེག་ཆེན་ལ་ཡང་མཚུངས།།
依何緣由此確信 大乘經典亦等同
གཞན་གཉིས་འདོད་པས་བདེན་ན་ནི།། རིག་བྱེད་སོགས་ཀྱང་བདེན་པར་འགྱུར།།
二許如若成事實 能知豈不亦成實
ཐེག་ཆེན་རྩོད་བཅས་ཕྱིར་ཞེ་ན།། ལུང་ལ་མུ་སྟེགས་པ་རྣམས་དང།།
大乘因現辯爭故 佛言曾有眾外道
ལུང་གཞན་ལ་ཡང་རང་གཞན་དག།། རྩོད་བཅས་ཡིན་ཕྱིར་བྱར་འགྱུར།།
餘部亦有自與他 若有辯爭咸應捨
བསྟན་རྩ་དགེ་སློང་ཉིད་ཡིན་ན།། དགེ་སློང་ཉིད་ཀྱང་དཀའ་བར་གནས།།
佛教根本為比丘 比丘亦是難安立
སེམས་ནི་དམིགས་དང་བཅས་རྣམས་ཀྱི།། མྱ་ངན་འདས་པའང་དཀའ་བར་གནས།།
心具執著所緣境 涅槃亦復難得證
ཉོན་མོངས་སྤངས་པས་གྲོལ་ན་དེའི།། དེ་མ་ཐག་ཏུ་དེར་འགྱུར་རོ།།
煩惱遠離即解脫 無間頃刻成如是
ཉོན་མོངས་མེད་ཀྱང་དེ་དག་ལ།། ལས་ཀྱི་ནུས་པ་མཐོང་བ་ཡིན།།
無有煩惱此些也 宿業力量猶能見
持明仁增塔欽新譯
持明仁增塔欽 https://chihming8.blogspot.com/
留言
張貼留言